onsdag, september 20, 2006

Swallowtail sjalen är klar/Swallowtail is finished


Så här ser den utnär den ligger på tork. Hoppas att min hemliga vän blir nöjd. Första försöket med spetsstickning blev inte helt oävet.Men jag lyckades/vågade inte spänna ut "stjärtfjädrarna" så mycket. Det får min vän göra! Kanske gör jag en ny i ett annat garn eftersom det var kul att sticka den.

Here is the result of my first lace knitting. I hope my secret friend will like it. Fun to knit and maybe I will knit another one in a different yarn.

6 kommentarer:

Anonym sa...

hallå, jävlarns så fin sjalen blev

slöjd sa...

Eva, så vacker den blev och vilken vän Du är som stickar så fint till Din vän. Ulla

Bim sa...

Oj, den blev ju helt underbar jö... Din vän kommer att bli helt... Gråtfärdig??? Ja, det enda ord jag kan komma på... super...
Må så gott... värmländska på bloggtur... kramis, ngn som blev stum...
Sjöbackas blogg

Strumpstickan sa...

Fantastisk!

Anonym sa...

Hej

Så himla fin den va!

Vill ha. Ska sätta upp den på "att stickalistan"



Naemie fr Lysekil

Anonym sa...

Jättefin blev den!