fredag, oktober 20, 2006

Sockar, sockar,sockar

Är det detta som kallas för Second Sock syndrome?????


Det här är "Sideways socks" som ingår i SIW:s extra kal, Socktoberfest och danskUFOkal blir de färdiga till 31 oktober????
Garnet är Online.

This is the start my pair of Sideways socks. My pair for Socktoberfest.
Knits in Online.




Detta är min tjuvstart på SIWs Jaywalker.
Stickas iRegia Cotton.
This is Jaywalker which I knit in Regia Cotton.




Socka på g i den tyska kalen. Sticka i Opal.

A sock in Opal from the German KAL.








Toe-up i Opal Silk.

This is a toe-up sock in Opal Silk.

2 kommentarer:

Annelie sa...

Jag anser mig vara en ganska god människokännare. Rätta mig om jag har fel men jag tror att du gillar sockor! ;)

Bim sa...

Ja, man kan inte säga annat än att det stickas sockar hemma hos dig, ;). Hm, antar att de går åt också, eller hur? Och det är ju oftast rätt avkopplande, hrm. Oftast sa jag, för jag är en tvivlare just nu, hihihi. Men, liten stickning att ta med, och den går att ha med framför tvn, om man som jag lyssnar på tv, inte tittar, hihihi
Må så gott... värmländskan... kramis och hoppas du får en trevlig stickhelg...
Sjöbackas blogg