lördag, december 02, 2006

Min fjärde hemliga vän


har skickat detta härliga paket till mig. 3 nystan i favoritfärgen rosa med 2 sorters knappar och ljusblått garn i samma "grovlek". Ett paket med härligt "lala" i form av havets frukter var också perfekt. Tusen tack Lena!!Synd att NHV4 är slut nu. Men jag hoppas att ett nytt HV-utbyte kommer snart.Nu ser jag fram emot att byta julgåver och lite senare väskbyteriet!

I got this lovely package from my 4th secret friend. (Pink is one of my favorite colours.) 3 balls of pink yarn with 2kinds of buttons, 1 ball of blue yarn in same thickness.and ....a box of "seafruits". Thanks a lot Lena. I hope we will have a new secret friend exchange soon. I love these.....But I know there will be a "Christmas-present" exchange and bag swap later on.

1 kommentar:

Rosa sa...

Hej! Är du min hemliga vän? Tack för paketet i så fall. Karisma är ett favoritgarn. Det kommer att komma till användning. Tusen tack!