torsdag, december 28, 2006

Sen sist/ Since last time














Under helgens tågresor hann jag med Kajsas Jaywalker och Rasmus vantar. Annas kofta blev helt färdig på julaftonskvällen.(Alltsammans var julklappar .)Jag hann också en bra bit på min kofta i Silkealpacka. I Göteborg köpte jag både Chilenskt ullgarn till en kofta(fanns inte i november),ett nysta Karisma som ska bli vantar till Rasmus lillebror och lite glittergarn som jag ska förvandla till senilsnöre.
During the holiday I have finished a pair of mittens, a pair of Jaywalkersocks and a cardigan.These were Christmas presents for children and a grandchild.I started my cardigan in Silkalpacka. I bought some wool from Chile(a cardigan for myself),1 skein wool for a pair of mittens for another grandchild and som luxury-yarn(I will make an Icord for my glases) in Gothenburg.

3 kommentarer:

Agneta sa...

Du har hunnit med en del matnyttigt på kort tid:-).

Anonym sa...

Mycket fina saker! Ser med spänning fram emot att se din kofta i silkealpacka färdig!

Strumpstickan sa...

Snygga sockar!