torsdag, september 25, 2008

Packat och klart

Nu har jag packat ner allt jag ska ha med mig till Silkeborg. Förutom några få klädesplagg finns stickor, virknålar, 7 hg sockgarn som jag tänker byta bort, garn till friform (lite av varje ,inget av det ska med hem), strumpgarn till dubbelstickning, 1 nysta Noro Kureyon till Queen Anne halsduken och lång rundsticka om det blir tid att prova sticka 2 sockar på en gång. Jag har också nystat upp 50 gram rosa Tvinni till söndagens workshop.
Ja sen finns det naturligtvis stickningar med också.
Jag har börjat på 3 olika. som ska hänga med. Förutom Clapotis och sockan har jag nu börjat på den dubbla mössan. Omväxling förnöjer.
Bara 12 timmar tills jag ger mig iväg.......

1 kommentar:

Samtal från min trädgård sa...

Åh, vilken tur du har! Tänk om jag hade varit där nu, det ligger bara 3,5 mil ifrån mitt föräldrarhem, men nu sitter jag här och stickar, ha' en riktig trevlig helg.