tisdag, april 24, 2007

Klart/Finished

Nu har jag stickat(och sytt ihop!!!!!) färdigt apriluppgiften i Webstriks KAL. En liten hjälm i Opal Regnskogskollektion Pfau(påfågel). (Den här passar nog bättre än den jag gjorde i Clowngarnet.Och nu är det ju bara en dryg vecka kvar tills det är dags för det sjätte barnbarnet.)Vad blir det månne i maj??? Egentligen har jag ju inte tid med detta, men det är ju så skojigt.


This is my item for April in WebstrikKAL2007. A helmet for my new GC(expected in the beginning of May).


Här i Skåne håller vi på Håjeff(Helsingborgs IF). Det syns ju på mina nya sockar i 4SaS. Stickade i Regia Nation Color.

These are my new socks for 4SaS,knitted in Regia Nation Caolor. BUT these socks are in the color of my favourite soccer team HIF in Sweden.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Hemlis! Mitt paket till dig är snart påväg, så ha tålamod. Det dyker snart upp i din brevlåda.
Hoppas att du har haft en skön Valborg och att du hunnit med att sticka mycket!