onsdag, juli 25, 2007

Inte mer garn/No more yarn

Nu ska jag inte köpa mer garn än i den takt jag förbrukar!!!! Jag kommer att väga mina alster allteftersom de blir färdiga och för säkerhets skull ska jag ha gjort av med minst 1 kg innan jag handlar mer. Detta gäller i första hand året ut. Garnlagret är lite väl stort även om jag inte kommer upp i den här klassen! Ett undantag gör jag: Under Strikkefestivalen i Naestved (Danmark) 5-7 oktober är det tillåtet att handla "hur mycket som helst".

I have decided NOT to buy more yarn until I have used more than 1000g from my stash. The stash is huge but not this huge. This will last until end of 2007. But I have one exception : During the Knitting festival in Denmark (October 5th-7th) I'm allowed to buy "as much as I want".

2 kommentarer:

miastick sa...

Heja Eva hoppas du klarar av det- jag borde härma dig!
Och så undrar jag vartifrån du fått snowdrop-mönstret?

Eva S sa...

maila mig så kommer mönstret.