onsdag, oktober 03, 2007

Garnbyte utanför Danmark




I måndags kom det här paketet. Det innehöll nästan 7 kg garn!!!!!!


Vi är några från den danska webstrik-listan som bestämt att göra ett garnbyte. Och vi bor inte i Danmark utan i USA, England, Island, Norge och Sverige.






Här fanns bl.a. effektgarn, strumpgarn och sjalgarn. Nu är det meningen att jag ska välja ut det jag vill ha (tex. 3oog strumpgarn och 200g sjalgarn) och sedan lägga i motsvarande mängd av respektive sort. Men hur ska jag kunna välja?? Och har jag 5hg sjalgarn om jag vill ha 5hg från paketet? Garnet ligger fortfarande till beskådande så att jag ska kunna välja bland alla läckerheter.



3 kommentarer:

Fríða sa...

jag kan se att innehållet har ändrat sig en del sen jag såg det. ha kul!
hälsningar från Island
Frida

Denblyviol sa...

Iiiihh hvor jeg glæder mig til at gense pakken. Ja indholdet har som Frida nævner ændret indhold. Dejligt, dejligt. Knus fra Irene

Monkan sa...

Vilka underbara garner. HUR ska man kunna välja ?????