onsdag, juni 18, 2008

Uppdatering

Det här är mitt fotbollsEMprojekt, men nu är jag rädd att mitt Kaunigarn inte räcker har bara 40 gram kvar. Finns det någon som har detta, Kauni Effekt W-ER, som jag kan byta mig till? Eller har ni tips till vilken bra färg jag annars ska ha i mitten?
När jag har letat igenom garnlagret och stickat vidare upptäckte jag att jag hade stickat hela mittstycket fel. Nu(21/6) är det nya maskor och 2 varv stickade på den nya mittdelen.Och garnet kommer att räcka!



Idag invigde jag mitt Sommarkort(50 st tågresor under 2 månader för 450:- i Skåne) med en resa till Ängelholm. Jag hann sticka färdigt min första Cloversocka och snart lägger jag upp maskorna till socka nr.2

1 kommentar:

Anonym sa...

Det går ju alltid att köpa ett till nystan hos mig ;-) Men jag gissar på att du vill byta till dig lite mindre mängd än 150 gram.