onsdag, juli 09, 2008

del 3




Onsdagen började med en rejäl frukost och sedan snabbt iväg till Carinas garn. Och en rejäl promenad i grannskapet. Såg Skansen Kronan på nära håll och gick runt i grönområden. Hann också med att strosa i Haga. Sen blev det ännu ett besök i garnaffärerna i centrum. Satte mig för en sen lunch på Avenyn med Tapas (ost,bröd och tortilla) och ett glas vin. Skönt att vila fötterna innan det var dags att hämta bagaget och bege sig till tåget.

Jag köpte en härlig räksallad hos FeskarBröderna (i Nordstan) och förgyllde den med lite vitt vin. Detta avnjöt jag på hemresan och det var smaskens.






Och så här långt har jag kommit på min sjal! Det är inte det lättaste att sticka moss-stickning i bouclégarn. Men det blir en härlig sjal!
Och jag hade en jättefin vistelse i Göteborg!
Tack alla berörda!





1 kommentar:

Malmis sa...

Trevligt att se lite bilder på vad du hade för dig när du var här! Du missar väl inte tävlingen i min blogg?!? Eller tipsa ev andra intresserade...