torsdag, november 27, 2008

Klara julklappar?????

Bläddrade efter ett inlägg i oktober och såg att jag redan hade en massa stickade julklappar färdiga. Jag undrar bara varför de inte finns i detta hus...... Kan det vara för att de har getts i födelsedagspresent istället tro?????? Så det enda som finns kvar är en själavärmare........
Men det är fart på stickorna. Jag har hunnit med att lägga upp till en GAIS-halsduk trots att jag har jobbat idag. (Det finns önskemål om vantar och mössa också i samma "makrill"-färger.)
Ikväll blir det EM-kval-handboll på TV. Sverige-Polen. (Inte klokt att man inte är på plats, och kikar på den nya hallen, när man bor i stan.) Så det blir en del stickat hoppas jag.
Jag har valt garn till de nya sockarna i stickamera s sock-klubb och jag är sugen på att sätta igång. Men ska jag?????

2 kommentarer:

Eva i Halmstad sa...

Klart du ska.
Eva
=)

Malmis sa...

Rasmus gillar verkligen sin GAIS-tröja, i går kväll tvättade jag den för första gången och den ligger på tork, så i morron får vi väl se hur den klarade det. Den har inte krympt i alla fall!