lördag, februari 07, 2009

20000 besökare!!!


Oj så skoj!!!! Sedan augusti 2008 har 10000 besökt min blogg. (Och totalt 20000 sedan jag lade in en besöksräknare.) Det måste firas! 3 personer vinner vardera ca 100 gram garn. 2 vinner var sin härva av det röda ullgarnet (går utmärkt att tova) och 1 vinner sockgarnet Trekking. Slumpen avgör vem som vinner vad. Det enda du behöver göra är att skriva en kommentar till det här inlägget senast lördagen den 14 februari. Sen ber jag Herr Fortuna =maken att utse vinnarna genom lottdragning. Under söndagen lär resultatet bli klart. Lycka till!

18 kommentarer:

Ingalill sa...

Oj oj så många besökare på så kort tid.
Och inte hjälper jag direkt till med mina "besök" eftersom de sker via Google Reader men vinna garn vill jag!

Boel sa...

Grattis till alla besökare!!

Hoppas du får många till under nästa år.

Boel

Anonym sa...

Heja Eva!
Grattis till så många besökare,det är du värd!
Och självklart vill jag gärna vara med och försöka vinna något av det fina garnerna som du lottar ut!
Många kramar
Kerstin i Götet

Fríða sa...

nämen, så skoj! gratulerar med dem många besökare.
hälsningar från Island
Frida

Eva i Halmstad sa...

Grattis till alla besökare.

Hälsa Herr fortuna ;)
Ha de gott.
Eva

Kerstin sa...

Och jag hade tur förra gången, trots att jag gissade fel;-). Så varför inte försöka en gång till??

Grattis till alla besökare!
Kerstin

Anonym sa...

Om man inte har tur med Fru Fortuna, kanske det är dax att hoppas på Herr Fortuna istället!

Mvh Maria L

maijjus@hotmail.com

IF Stjernen sa...

Hold da helt op hvor har du haft mange besøgende - det er godt de ikke skal have kaffe alle sammen ;-)

De pulsvarmere du viser i forrige indlæge (Annas muddar) er det nogen du har en opskrift på?

Marianne sa...

Grattis till alla besökarna. Vilka fina garner du lottar ut.

Agneta sa...

Stämmer in i gratulationerna till alla besökare. visst är det roligt när folk hittar till en:-)

Anonym sa...

Hej!
Så kul för Dej.
Jag har inte tagit mod till att fixa en blog men läser gärna Din
Monica i Trelleborg

Pernilla sa...

Alltid kul att se vad du hittar på. Klart man vill vara med och tävla.

Anonym sa...

Är så trevligt att läsa stickbloggar får så många ideer.
Hoppas på tur.
Lilian

Annelie sa...

Jag ber att få gratulera till de många besökarna. Lycka till med de nästa 20.000!

Anonym sa...

Hejsa,
Du får lige en hilsen helt oppe fra julmandens land! Der er da ikke noget at sige til at du har så mange besøgende, der er altid noget nyt og spændende at se på og få inspiration af. Bare bliv ved med det!
Stort knus
Jane i Grønland

Pia sa...

Hej Eva, Du skal også have en hilsen her fra Malmö, hvor det sner lige nu. Tillykke med alle besøgende :-)
Knus fra PiaT

PS... När är det dags att fika i Lund???

Anonym sa...

så kul att du har så många besökare, och vilket fint garn du lottar ut...
ha det så bra och kram//Birgitta

Samtal från min trädgård sa...

Kul att hålla koll på hur många som tittar in. Och vilket fint garn.