onsdag, februari 11, 2009

Utmaning 3

Av "Samtalfrånminträdgård" fick jag följande utmaning:
Regler: Bloggaren skriver ner SVAR på 10 frågor om det egna jag'et, vem man är. De som blir utmanade skriver ett eget blogginlägg med sina 10 svar. I slutet av inlägget skriver du TRE personer som du utmanar, kom ihåg att länka - spread the love!!
1. Säg tre ställen på Internet du oftast besöker? Tradera , HIF ,en hel massa stickbloggar.
2. Sjunger du hemma eller i duschen?Nix.
3. Kan du spela något instrument, vad? Ja, mandolin.
4. Hur mycket tid lägger du ned på bloggande per dag ungefär? Jag bloggar inte varje dag utan det går i perioder. Då tar det ca ½-timme.
5. Vilken "kändis" läser eller har du läst mest av som bloggar? Inte någon.
6. Någon känd person du anser vara sympatisk och trevlig, en favorit? Henrik Larsson (fotbollsspelare i landslaget och HIF) . Står med bägge fötterna på jorden.
7. Alla samlar på något, vad samlar du på? Souvenirer från Helsingborg och frivolitetsskyttlar.
8. Du måste välja - är du en mes eller en tuffing? Mes ....
9. Humor är roligt (?), nämn någon du gärna ser eller lyssnar på, TV, film?Robert Gustavsson i Idrottsgalan
10. Nämn ett intresse du har som ärlite annorlunda eller udda. Jag slår frivoliteter.
Jag utmanar:
Anna
Frida
Pia

Nu är det upp till er att anta utmaningen. Inget tvång.

Inga kommentarer: