onsdag, mars 25, 2009

MP3-spelare och bilnummer



Jag tog en promenad till Nova för att inhandla en MP3-spelare. På parkeringen där hittade jag nr 032 som jag letat efter under en dryg vecka. Men sen hände det otroliga: under knappa 10 minuters promenad mötte jag 3 bilar med nr. 032!!!!! Således 4 st totalt.


Passar på att blogga om det medan jag laddar min nyinköpta ZenMosaic. Den fanns i svart och grått också men jag älskar ju rosa.

Nu måste jag ju sticka ett fodral!!!!Ett tovat skulle sitta fint.Tror att jag ska använda en liten del av garnet från färgningskursen i höstas!

Kanske ett lagom projekt för stickfest i väst????

Men det blev istället det här. Jag hittade en liten rest Noro Silk Garden i gömmorna. Dubbelstickade (för första gången) med stickor nr 5. 15 gram garn gick åt.


Inga kommentarer: