lördag, augusti 22, 2009

Härlig lördag



Jag tog mig ner till Esplanaden och loppisen. Det blev bara ett nysta mjölkgarn för 10:-. Tillsammans med ett vitt (som jag redan har) kan det nog blinågot av det hela.
Se blev det ett besök hos Kalles fisk. En bit skaldjurspaté och 2 havskräftor köpte jag till min lunch, som avnjöts framför TVn med Maratonloppet. I saluhallen köpte jag lite god ost som jag ska smaska på under kvällens lopp. Man blir hungrig av att sticka!
Och så upptäckte jag att jag inte visat bokmärkena och barnbarnshalsbanden(jag har ett till med Rasmus' och Noels namn). Dessa köpte jag här , hos äldsta dottern, och fick dem med hem från Göteborg.
Jag passar på att tvätta idag, för imorgon kommer maken hem efter en veckas fjällvandring och då lär han behöva tvättmaskinen!

Inga kommentarer: