onsdag, november 25, 2009

Det händer/hände idag

Efter besöket hos tandläkaren tidigt i morse(1050:- vill han ha för besväret och sen ytterligare 6000:- för att fixa till en tand..................) var jag på seniorbio tillsammans med grannfrun. Vi hann med en fika i foajén
innan "Coco- livet före Chanel" började.

Mobilen ringde och man ville ha mig till G-skolan i morgon. Så det blir 6 timmars jobb imorgon. Jag gick förbi skolan och hämtade lite material inför morgondagen, så nu ska jag kika lite på vad jag ska göra som lärare.


Och så här långt har jag nu kommit med min "Bollywood". Det går betydligt lättare nu, men inte ska jag fortsätta på detta viset!!!!
Jag har nog gjort 25% av grytlappen. Så visst hinner jag.....
Fast den kommer inte med på stickcaféet i kväll.

Där ska jag klämma på Chili Gredelins garn och helst hinna sticka lite på min modulhalsduk.


Det blev ingen stickning men jag fäste en del trådar! En hel del läckert garn fingrade vi på och det rosa (Galadriel Rosali, 100% babyalpacka, 100gr=800 meter) ville absolut följa med mig hem. Då kunde ju jag inte säga nej, eller hur?

Inga kommentarer: