måndag, november 09, 2009

Idag har jag nästan bara suttit vid datorn!!!!

Det fanns >500 mail att gå igenom, så det tog sin lilla tid. Nu ikväll har jag unnat mig "oxfilé, champinjoner och bearnaissås" på stekt bröd. Smakade alldeles utmärkt och snart är det dags att bänka sig i soffan och kolla på Fotbollsgalan.........och strax innan den är slut visas det ett program om Henke(21.55) på TV4 sport.........så jag vet vad jag ska göra resten av aftonen.
Vad gäller stickeriet så blir det först Piratvantarna, eftersom jag fått en beställning till av ett par dylika, och sedan.........tja jag vet inte riktigt : halsduk, sjal eller kofta??? Fortfarande går det inte att sticka på MissMarpleVis så det projektet (SYTYCK) ligger fortfarande och väntar på att det inte ska göra ont i axeln.......Men tur ändå att jag kan sticka med mina rundstickor. Vad vore livet utan dem????

Inga kommentarer: