onsdag, februari 03, 2010

Jag har fått en award




eller rättare sagt två........Både Monica och Mimmi har skickat till mig.


Jag tackar så mycket!








Med utmärkelsen följer att jag ska:


kopiera awarden till min blogg


länka till personen som gett mig awarden


berätta sju intressanta fakta om mig själv


välja sju andra bloggar att ge awarden till


länka till deras bloggar


lämna en kommentar i deras blogg med informationen om att jag gett dem en award

Men eftersom den här awarden finns hos väldigt många så väljer jag att skicka den vidare till den som vill ha den.

Och här är lite "intressanta" fakta om mig själv:

  • Tycker att det räcker med att det är snö på julafton
  • Vill resa till Paris minst en gång varje år
  • Gillar att gå på loppis
  • Min pensionärstillvaro fylls med handarbete och läsning, helst samtidigt
  • Kan se "Borta med vinden","Änglar finns dom?" och "Törnfåglarna" hur många gånger som helst
  • Ser nästan bara på TV när det är sportsändning
  • Är en riktig latmask

Inga kommentarer: