onsdag, mars 31, 2010

Inköp













Jag handlade inte så mycket!!!


Ett vantkit och en härva Malabrigo Lace hos Yllochtyll, en rosa Grötöspecial(den limefärgade går vidare till Malmö) hos Stickfrossa, en härva Unisono + halsduksmönster hos Karma samt 2 "gamla" SIVhäften.




Jag vann det fina västkitet i Knitbattle och Fame i KnitQuise!!!(I garnlotteriet hade jag ingen tur......suck....)











Godispåsen med innehåll!Efter att ha bytt såg min garnpåse ut så här! Fast mitt klubbgarn(rödvitt) kom inte med. Det byts mot blåvitt med min danska vännina.












En av de danska damerna gav mig allt detta garn(utom det rödvita) för att jag ska kunna sticka till barnbarnen!





1 kommentar:

Skräddardotter sa...

Du ser ut att ha en riktigt trevlig helg på Grötö! Nästa år kanske jag kan komma med på ett hörn.