onsdag, maj 12, 2010

Regn

Det var tur att jag tog min Stadsparkspromenad igår. Idag har det mest regnat.
Men jag tog mig till EspressoHouse för stickfika. Det var trevligt trots att vi bara var två. Tyvärr fick jag frogga mina "Twisted socks". De såg inte bra ut och dessutom var de för stora. Kanske hittar jag några andra sockar att sticka.......snart........Eller så får jag vänta.
På eftermiddagen var vi och tittade på golv till den "nya" lägenheten. Det finns mycket att välja på och förmodligen blir det laminatgolv i hela lägenheten. Och när vi bestämt golv är det dags att välja tapeter.
Men det allra första som ska bli gjort är badrummet! Badkaret ska väck och ersättas med duschhörna. Hur golv och väggar ska se ut där funderar vi också på. Där ska också bli plats till något skåp till handdukar odyl . Härligt att planera!!!!!
Ikväll blir det lugnt. Vi ska äta ugnskokt bergtunga med örtagårds- och rom-sås.
Åsså hoppas vi på grillväder imorgon!!!! Vi har planerat Grillspett.
En skön helg önskar jag er alla!

2 kommentarer:

Malmis sa...

kul att planera!

Anna-Maria sa...

Bara nyfiken - Vad betyder "frogga"? HAr sett det på många ställen men inte fattat...