tisdag, juli 20, 2010

Det blev inte mycket stickat


när jag var i Varberg........Men på tåget upp (i tisdags) startade jag på en fjärde vändbar mössa och igår på tåget hem han jag så långt att jag hann starta upp den andra halvan.
I eftermiddags skulle jag ta bussen och upptäckte då att jag inte hade något litet bra-att-ta-med-på-bussen-sticke, så jag startade på en ny disktrasa efter mönstret "Kinesiska vågor", som jag fann på Soilis blogg.
Nu gäller det att sticka undan så att jag kan börja på något nytt till FINNKAMPSSTICKNING
och friidrottsEM. Jag hade nästan klart med vad jag ville sticka, men nu drar jag öronen åt mig.....Det ska ju bara vara i en eller fler av färgerna gult, blått och vitt.........
Än har jag några dagar på mig att fundera........

1 kommentar:

Annika sa...

Hejsan!
Grattis till småvarmtvinsten! Jag har ett pris som jag vill skicka till dig. Kan du höra av dig på min mail entrappaupp@live.se så jag får din adress?

Med vänliga hälsningar

Annika