måndag, september 06, 2010

En kofta knappar och en Award

kom till mig idag.



6 st svartvita knappar, 8 st bruna, 6 st. gröna och 1 stor brun träknapp. Härliga knappar allihopa! De ger härlig sticklust, men farlig eftersom det behövs en del nytt garn till mina idéer.....Konstigt va??


Paketet innehöll också ett halsband med ett hänge av en gammal sked. Kul!! Tusen tack Annika !





Den här fina Awarden fick jag av Stickeri . Jag tackar så mycket.

Reglerna är som följer:
*Awarden skall läggas till i bloggen
*Länk ska visa vem man fått den ifrån
*Nu ska jag i min tur ge den till 7 bloggare
*Berätta sju saker om mig själv




Jag njuter av att sitta utomhus, läsa tidningen och äta frukost
Gillar att somna till en god bok
Fotboll är favoritsporten och favoritlaget är Helsingborgs IF
Har alldeles för mycket garn (tycker maken)
Gillar att resa både inrikes och utrikes
Mina favoritstäder är Helsingborg, Varberg, Paris, Amsterdam och Las Palmas
Stickar nästan överallt

Nu skickar jag den vidare till........

ja det är omöjligt att välja så vem som vill får ta den.

Inga kommentarer: