fredag, november 05, 2010

Jag har blivit utmanad

av Sticka lite som jag hade glädjen att lära känna på stickeventet. Här kommer mina svar:

4 TV-program jag ser
Brottet
Pantertanter
Skavlan
Sportsändningar

4 saker jag gjort idag
Veckohandlat
Lagat både oxsvanssoppa och Indonesisk gryta
Chattat med sondottern
Stickat

4 saker jag längtar efter
Kunna gå trygg utomhus även när det är mörkt
Att vår lägenhet ska bli inflyttningsklar
Att kunna slänga grejor och inte spara på "allt"
En lång härlig sommar

4 saker på önskelistan
Att det inte ska göra så ont i ryggen
Bli färdig med en massa påbörjade grejor
Kunna uttrycka mig bättre på spanska och franska
Att vi får sålt huset till ett pris vi är nöjda med

4 saker jag avskyr
Krig
Avundsjuka
Blodkorv
Skoskav

4 jag utmanar
Anna, Eva Frida Pia

Inga kommentarer: