söndag, maj 22, 2011

Fredag-söndag

Sveriges stickförening hade kickoff i Nyköping fredag-lördag.
Jag fikade tillsammans med Efwa(tv) som också skulle vara med.
Birgitta bor i Nyköping och det var kul att träffa henne igen.
Naturligtvis kom sticket fram!

Vi bodde på vandrarhemmet Spånga såg.
Så här härligt ligger det. Det fanns 5 rum och ett stort allrum med kök.
Kul att dela rum och att hjälpas åt med mat och disk. 

När jag skulle resa hem fick jag resa via Södertälje och jag
tillbringade drygt 1 tim. med stickning och den här utsikten innan Göteborgståget kom.         
Tack alla deltagare!     

Det ser ut att bli några tomater!

Men blir det potatis eller bara blast????

Nu kan vi knappt se vattentornet från balkongen. Tänk så grönt det har blivit bara på några veckor!

Eva i Stäket hade med sig min vinst från 12under12
Härligt mjukt egenfärgat sockgarn(vill börja nu!),
virknål och ett häfte med "babyskor".
Tusen tack!

1 kommentar:

Malmis sa...

Såg mysigt ut!