tisdag, juni 14, 2011

Sticka eller inte sticka???

är frågan just nu.....Verkar som om ingenting stämmer med mina stickningar.....att hålla på med froggning är ju inte speciellt kul. Mina stickningar:Oppånertröjan måste få fler stckor så att jag kan prova den, seedstickssockarna fick jag repa opp igen.......3 st anmälda UFOs till 12under12, april kommer att ta lång tid,majjackan är jag tveksam om men de virkade junigrytlapparna kanske jag kan hinna med(bara jag hittar virknålen). Kanske ska jag ta ett stickuppehåll resten av månaden och virka på grytlappen samt slå lite frivoliteter? Lusten till dessa har dykt upp nu när jag hittat en massa olika mönster i packlådorna.
Tror jag tar dan som den kommer och tar tag i det som käns bäst just då! (Som nu ikväll när jag helt plötsligt fick lust att tömma en flyttlåda!!!)

2 kommentarer:

knitbyme sa...

Lägg undan allt o börja på ngt nytt. Stoppa det gamla lååångt in.

Charlotte kaae sa...

Enig med Carina slå op på noget nyt. ;-)