fredag, augusti 12, 2011

Idag har jag tänkt att

  • sticka färdigt mina Cauchy-sockar(UFO) och fästa trådarna.
  • fästa trådarna på Westknits mysteriesjal efter ledtråd 1o2.
  • starta på ledtråd 3
  • sticka vidare på Gratitude, som jag startade på igår kväll.
  • sticka vidare på Kihnuvanten
  • frogga ärmarna på Oppånertröjan. De blev alldeles för vida.
  • tvätta och hänga ut på balkongen
  • fixa lunch och kvällsmat
  • sitta och njuta på balkongen med mitt sticke och en bok/tidning
  • leta efter garn till dock-kläder

Undras hur mycket av detta som blir gjort!
Och strax innan kl 20 har jag:
gjort sockarna helt klara
fäst trådarna på mysteriesjalen och stickat 10 varv på den nya ledtråden
fixat tvätten
fixat maten
och framför allt njutit på balkongen

Men kvällen är ung så jag hinner kanske mer!

1 kommentar:

Stickorren sa...

Det låter som en normal föresats för en dag! Hoppas att du blir nöjd med dagen, vad som än blir gjort.