söndag, februari 26, 2012

vecka 8

På måndagsmorgonen kom Walle och Ella. Efter lunch (hemmagjord pizza) gick Waldemar och morfar till fästningen för att titta på Bockstensmannen. Ella följde med mig till Komedianten, där bl.a. det nya biblioteket finns. På kvällen bjöd vi även föräldrarna på mat.

På tisdagen reste jag till Lund och hämtade Marcus och Emilia. Både tisdag och onsdag kväll satt vi på balkongen med infravärmen på och spelade kille. På onsdagen var Marcus och farfar på Lekstugan i Varberg medan jag och Emilia tog bussen till Ullared och handlade. Emilia köpte kläder medan jag mest handlade soppåsar, tvättmedel odyl. På torsdagen reste jag ner till Lund och lämnade barnbarnen.
På fredagen tog Rolf och jag en tur till IKEA i Kållered. Köpte lite smått och gott, bl.a. en Ivarhylla som ska förvandlas till blomsterbänk på balkongen.

Efter en sväng till Blomsterlandet idag satt vi på balkongen
resten av eftermiddagen och njöt av solskenet.
Vi åt tom middagen ute vid 16-tiden. (1 fönster var öppet.)
Och nu är mitt februariUFO ett FO. Skönt!

Inga kommentarer: