måndag, augusti 13, 2012

OS tog mycket tid

Men nu har jag tid att uppdatera. Jag stickar på 3 Mysteriesjalar (TTL,Fellowship och Rockefeller) men tyvärr räckte inte B-garnet till Rockefellers andra vinge så det blev något från lagret. De 2 färgerna jag startade med köpte jag på Danmarksresan. Snart är den färdig!

Jag har prenumererat på Rowan Magasin och fick detta garn som gåva.

I lördags var vi på Östervi och tittade på Walle när han spelade fotboll. Och precis som i gamla tider hade jag sticke med mig. Det ska bli mina augustisockar i Webstriks KAL.
I torsdags hade vi det första stickcaféet för säsongen.
(Biblioteket i Varberg) I det fina vädret blev vi bara 3.
Hoppas på fler nästa gång (23 augusti)



Idag tog vi bussen till Kurorten och sen promenerade vi längs Strandpromenaden . Det blev en fika på Kallbadhuset innan vi gick vidare till Kvantum och handlade lammkotletter som ska grillas ikväll.

Inga kommentarer: