fredag, augusti 09, 2013

När det blev värmebölja

blev det inget bloggande!
Men nu tar jag mig i kragen!

Vi har varit på Torpet och träffat min syster och svåger.

Annas Haruni-sjal har blivit klar. Den är nu också blockad.

Rolf hittade lite kantareller i skogen!
Jag har hittat fler UFOs.
Mer om det på bloggen I gömmorna.
 
Jag tog en snabbtur ner till Landskrona för att besöka
Nystat Grand Magasin och där hittade jag detta.
Ett maskinstickat stycke ska rivas upp och stickas med stickor.
Garnet i bakgrunden ska bli kanten runt om.
Det ska bli spännande att sticka och se hur det hela blir.
 
 


1 kommentar:

knitbyme sa...

Hittat ettUFO, jo jag tackar, jag;-). Såg en sån där rulle färgat garn i går som skulle repas upp o sen stickas till strumpor. Det fick dock inte följa med hem. Igår. Kram