måndag, februari 17, 2014

Syfestivalen i Älvsjö 14-16 februari

Fredag-söndag var jag på Älvsjömässan. Förutom att delta i Stickhjälp och Workshop hann jag knalla runt och titta på "allt".
Jag köpte silke till en sjal hos Sjöalyckan.( Alltid trevligt att träffa dem)
 Härvan i blandat garn ska också bli en sjal. Inköpt hos Svalan. Hos Eva i Stäket köpte jag tippar nr 10. Behövs ibland.


 Tusen tack!
 
"Fick" en specialleverans från Vincentgarn med rejäl rabatt: 4 nystan Rawan Felteed Twed, ska passa till min "Danmarkströja". Årsmötesdeltagarna fick ett speciellt kit: stickade äpplen . Köpt en ny liten väska, en mössa och 2 par 2½ rundstickor. Köpte även ett kit till virkad/stickad påse,
eftersom det var så kul med den.
 Dessutom fick jag mönster av TantKofta och även av Karin Öberg.


 



Inga kommentarer: