torsdag, juni 04, 2015

Fortfarande ingen värme

I tisdags skulle jag på massage i Tvååker
och passade då på att fika på Gööks. Inget skoj att stå ute och frysa när man kan sitta inomhus.
Vid busshållplatsen finns denna fina kastanj.


En trevlig överraskning väntade när jag kom hem.
Och snart kommer de nya Rowanmagasinen också!

Igår reste jag till Lund för att titta på den nyrenoverade
 Gunnesboskolan och hälsa på gamla arbetskamrater. Min Ravello fick följa med som tågstickning.
 Jag passade också på att handla på Erikshjälpen, bilden nedan, och i Saluhallen köpte jag potatiskorv och en knake. På ICA Malmborgs köpte jag
2 (!!!) formar Kävlinge Grova Leverpastej. Nu klarar vi oss ett bra tag!.

 

På Sländan kunde jag inte motstå den här färgen på Fabelgarn!

Och här är mitt juniUFO. Det har legat mer än 6 år!

Inga kommentarer: