måndag, september 26, 2016

Webstrikks stickfestival i Ishöj 23-25 september

Som resestickning valde jag Stellas Opaltröja.

Efter besöket hos Rasmilla blev det lunch på
 Hovedbanegården innan jag tog tåget till Ishöj.

Vi stickade både utomhus och inomhus, från morgon till sen kväll.




Dags för sticktävling
och paketspel!


Väldigt god mat bjöds vi på!




Jag handlade detta hos Rasmilla och
allt här under köpte jag av de av deltagarna
som hade med sig av sitt överflöd.


775 gram Kauni för 130 DKK och
550 gram Opal för 130 DKK.


I paketspelet vann jag väskan till höger
och jag köpte den andra till bra-att-ha-saker i.
Jag kunde inte motstå att börja på en ny filt!
Denna ska jag själv ha. Påbörjades
25/9-16 och när blir den färdig?????


Det var som vanligt 3 härliga dagar med mycket prat ,skratt och stickning.
Jag räknar med att delta nästa år också. Ska börja spara direkt!
 
 
 

1 kommentar:

Malmis sa...

Låter som en trevlig helg!