måndag, februari 26, 2018

Sy-och hantverksfestival i Älvsjö 23/2-25/2

Westknits Dotted Rays( sjal) startade jag i
januari och både denna och tröjan fick följa med till 
mässan.

Diagonalstickad tröja i Opalgarn ska detta bli.
Start 21/2.

 Jag fick trevligt sällskap både till frukost,
middag och kvällsstickningen.

Första dagen handlade jag detta.
LettLoopi garnet ska bli en kofta.

Efter STICKAs årsmöte fick vi en sån här fin kasse.
Nålpåträdaren var det enda jag köpte på lördagen.
På söndagen handlade jag inget!
Förutom årsmötet deltog jag i 2 workshops:
Sticka fruktkasse samt nålbindning.
Det blev inget resultat att visa upp.
Jag hade turen att träffa bekanta från alla delar av Sverige!
Jättekul!


 På tåget hem hann jag se På spåret och även 
Så ska det låta.

Nu tar jag tag i Beatricekoftan (andra ärmen kvar bara) och Riddarin,
som det inte heller är mycket kvar på, innan det blir dags att börja på 
något nytt.

Inga kommentarer: