måndag, december 31, 2018

I sista minuten!



I mitten av oktober var jag på workshop i Fair Islestickning på 
Fritidsagenturen i Göteborg.
Hoppas att jag vågar mig på att sticka den härliga koftan såsmåningom.

 I november var jag på lokalgruppsträff med STICKA, Sveriges stickförening.
Fick en härlig godispåse och jag handlade lite också.
 Säsongens första tulpaner måste ju vara med på bild!
Reste till Lund och handlade delikatesser!
Och en kväll hade jag bjudit stickgänget på glögg och paketspel.

 Och snö hade vi i två dagar
 Julafton firades som vanligt i Lindome
och bussen i Varberg var julpyntad.
Årets sista färdiga alster blev Terra et Mare sjalen
samt sotarmössan och en liten dockhalsduk!


Resten av kvällen ägnas åt god mat och dryck 
samt naturligtvis 
Grevinnan och betjänten!

Gott Nytt År!


Inga kommentarer: