lördag, augusti 10, 2019

Juli försvann alldeles för fort


Bussen är leksakspyntad!



Min "Vårstädningssjal) är klar!


I juli blev det en temperaturvirkning.

Bodil och Sven kom på besök.
Vi reste med Åkturen(Naturbussen) till Öströö fårfarm
 där vi käkade lunch. Sen hem till Trädlyckan där det senare vankades
rostbiff med "min" potatissallad.

Det här skulle blivit en kofta "På skrå", men det ville sig inte,
så det blev en helt vanlig slätstickad kofta.

Rolf firades med jordgubbar och Prosecco.

Jag har varit i Köpenhamn med stickkompisar
och besökt både Sommerfugeln och
Uldstedet.






Vi hade många trevliga timmar hos
Christina och Lars.
God mat fick vi också!


Temperaturvirkningen har kommit en bit på väg!

Garnet, som jag fick som tack för bidraget, blev ett par Jaywalker.
Jag har inte bestämt vad det ska bli av resten!

Flera kvällar har jag njutit i sköna balkongstolen med min stickning.

En av våra smågurkor!

En lurvig halsduk till Ella.

Inga kommentarer: