torsdag, november 22, 2007

En kul idé

Hos Maggan hittade jag det här:
" I will send a handmade gift to the first 3
people who leave a comment on my blog
requesting to join this PIF (pay it forward)
exchange.
I don´t know what that gift will be yet
and you may not recieve it tomorrow or
next week, but you will recieve it
within 365 days, that´s my promise!
The only thing you have to do in return
is pay it forward by making the same
promise on your blog"

En kul grej:
Jag sänder en handgjord sak till de 3 första som lämnar en kommentar och vill delta i detta "lämnavidare"-utbyte. Jag vet inte vad gåvan blir, och du får den kanske inte imorgon eller nästa vecka MEN du får den inom 365 dagar. Det lovar jag. Det enda du behöver göra i gengäld är att lämna detta vidare och ge samma löfte på din blogg.

Så varsågoda!

4 kommentarer:

Pia sa...

Hej Eva, Jeg vil da godt være med på spøgen, så skal du heller ikke sende presenten så langt :-)
Hälsninger PiaT-Malmö

Eva S sa...

Nu har det gått så lång tid så inga mer kan anmäla sig

Eva S sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Eva S sa...

Och för säkerhets skull skickar jag en tredje kommentar. Så nu är leken slut.