torsdag, november 22, 2007

Till min andra hemlisvän; Stockholm

I onsdags kom ett krav om att jag skulle lösa ut ett ofullständigt frankerat brev....Nyfiken som jag är så satte jag in pengarna till posten. Och idag låg brevet här!!!!! Brevet som varit på avvägar var äntligen framme. Så härliga grejor du har skickat!!! Jag är överväldigad.
Tusen tack!!!!
Bild kommer så fort jag hinner.
Jag hann med en hel del garnaffärer i Stockholm igår. En härva varmgul shetlandsull ska bli en sjal(Marias Garn) och Boel: det blev 2 härvor malabrigo i brunmelerat till (den grå)sjalen hos Nysta.[Tog vägen inom på väg tillbaka till hotellet.] Sen var jag inne i några utan att handla!!!!!
Sen var det kul att heja fram Sverige till EM 2008. Det blir väl någon EM-stickning framöver?
7-29 juni ger 3 veckors stickning och jag kan bosätta mig vid TVn med stickningen i högsta hugg. Härligt!

Inga kommentarer: