måndag, december 29, 2008

Inför 2009

Under 2008 använde jag lite drygt 6 kilo (varav 2,5 kg sockgarn) av befintligt garnlager. Hur mycket jag köpte till nya projekt ( och ev. använde) har jag däremot ingen aning om!!!!
Nu har jag inhandlat 6 st. plastlådor med lock (fler behövs) och där har jag nu lagt en del av mitt sockgarnslager. Sockgarnsresterna har fått en egen låda. Så småningom vill jag även sortera allt annat garn i liknande lådor. Lätt att överblicka vad som finns.
Inför 2009 har jag tänkt redovisa dels hur mycket garn jag använder av lagret och dels hur mycket garn jag köper. Hoppas att jag har lyckats minska lagret rejält när 2009 är slut.
Jag har också gjort en blogg där jag ska visa 2009-års färdiga alster.
Det är meningen att jag ska fortsätta i Stickameras sockklubb, men pulsklubben bryr jag mig inte om. Och därför har jag nu bestämt att skynda på med augusti- och decembersockarna som jag redan har på gång. Men de blir inte färdiga förrän nästa år!
Jag har också bestämt att jag under januari bara ska sticka på projekt till mig själv!
Så alla presenter börjar jag inte på förrän i februari.

Inga kommentarer: