fredag, mars 13, 2009

Med posten


kom den fina vinsten från snitsatstickat. 50 gram ekobomullsgarn. Än har jag inte bestämt vad det ska bli av det. Hjärtligt tack Mia!
3 nystan Opalgarn(rött,blått och gult) från Tyskland ska tillsammans med det "prickiga" bli en Linus till Noel. Han ville ha färgerna rött, blått och gult så det var bara för mormor att lyda och köpa garn!
Nu har jag hunnit en bit på "pippi"-ärmarna så jag kan med gott samvete börja på Noels kofta. (Eller hur?)
Det trillade också in lite Traderagarn men det blir ingen bild på det!
Och nu är all snön borta igen!!!Hoppas att det var de sista flingorna för den här gången.
Imorgon ska jag på frivolitetsträff. Undras om jag hinner slå några knutar......

1 kommentar:

Samtal från min trädgård sa...

Ser fint ut, och här snöar det igen.