onsdag, maj 27, 2009

Lite av varje







I förmiddags gick jag bort till skolan för att lämna min tjänstgöringsrapport,(och lite garn till fritis), men det dröjde flera timmar innan jag kunde gå hem igen eftersom det behövdes en vikarie. Så det blev 4 timmars jobb till den här månaden.
Och när jag kom hem väntade 2 paket i brevlådan! Min hemliga vän skickade 2 hg ullgarn (i hastigheten jämförde jag med de jag fått tidigare och sen blev jag osäker om vilken rosa härva det var jag fick idag tillsammans med den högra....), 100 gram härlig sockgarn med aloe vera, en nåldyna, gem-bokmärke och varvräknare.Tusen tack Nettan! Jag har fått så mycket fint av dig. Och jag misstänkte ,men var inte säker på, vem som var min hemliga vän.
CTH-garnet vann jag på en Tradera-auktion. Svårt att se men det är blått och grönt.
Ikväll ska jag njuta av Champions League-finalen mellan Barcelona och Manchester United! Och naturligtvis med sticket i näven.

Inga kommentarer: