söndag, juli 05, 2009

En riktigt slö dag


Man talar om manshögt.......men här är det bara ca 160 cm hög dill!!!
Maken tyckte att jag skulle visa hur hög årets dill är......och visst ställer man upp. Så här hög och fin dill har vi inte haft på många år!!! Son och sonson kom på besök och vi passade på att spela kubb. Behöver jag säga att sonsonen vann???? Min "Rödklöver"(Buttercup )har äntligen passerat ärmhålen!! Jag skyller på värmen som gjorde att det blev för många fel......Just nu upptäckte jag att det inte finns lika många maskor på ärmarna.....men det fixar jag när det är dags att sticka dem. Nu vill jag inte frogga utan sticka framåt! Om en stund är det dags att lyssna på webben och HIFs match mot Djurgården och jag hoppas kunna komma ytterligare en bit på väg med min "Rödklöver".

1 kommentar:

Malmis sa...

oj, har dom gjort en kubb/boulebana mellan garagen?? det missade jag senast...