torsdag, maj 20, 2010

Mixa&Matcha4 paketet


kom idag! Och vilket paket sen.........
2 härvor handspunnet "Nyponros" (lämpligt till något runt halsen), beige Kidfur som passar bra till muddar och flerfärgat garn till sockar samt grillkrydda, spännande svart kaffe och ett tjusigt rosa brev.................
Tusen tack min hemliga vän.........som är
TANTKOFTA. Jag är överväldigad......
PS...Lotta föreslår en liten sjal av det nyponrosa-garnet, jag lutar åt en liten halsduk......Snälla ni hjälp mig att hitta rätt mönster till detta speciella garnet.

2 kommentarer:

Pixi sa...

Vilket härligt paket..Kanske en citron om du inte har gjort en annars är det ju hur många fina sjalmönster som helst så svårt att välja,hehe..=)

Tant Kofta - Lotta Blom sa...

Imorgon skall jag hämta ditt paket på posten. Så spännande!
kram från Koftan