måndag, mars 21, 2011

Jag mötte våren i Paris

tillsammans med mina 2 flickor, min syster och hennes 2 flickor.
 Vi hade det mycket trevligt!
Magnolian i blogghuvudet såg jag också nu i Paris.



Att sitta på café och titta på folk hör till ett Paris besök. Lite kyligt var det att sitta ute! Vi var på shoppingrunda medan de andra 3 var på Louvren. 


Lite småplock (ost) och dricka på syrrans och mitt rum.

Lunch vid Nôtre Dame.

och på restaurang.

Det var ju tvunget att ha en bild på mig tillsammans med mina flickor.

100 gram Noro Sekku och 50 gram alpacka från Anderna samt några bra-att-ha nålar var det enda jag handlade i garnväg. Det blev lite kläder, ett par skor och en väska också.

2 kommentarer:

mary-ann sa...

va härligt ni ser ut till att ha haft :)) och visst är Magnolian vacker när den blommar...och doftar alldelas,alldeles underbart...

Renée sa...

Inte något dåligt ställe att fira in våren på. Måste ha varit ett underbart ställe... Skulle gärna åka dit själv faktiskt!