torsdag, mars 29, 2012

SIV (Stickfestiväst)

På väg till Grötö: Slavi, Ellen och Marie-Katrine.
Vi fick en härlig "godispåse"!


Det här blir en läcker sjal! Tyvärr inte min, det är Daisys.

Workshop med Slavi......vi stickar på bulgariskt vis med garnet runt halsen.

Dags för SSIV= snabbaste stickaren i väst.
Stickorna kan även användas så här!


Vinster i garnlotteriet (ovan) och i
frågesporten (nedan). Jag vann också en bok med mönster för småttingar i SSIV, men den gav jag bort till en med småbarn.


Och även i år fick vi mycket god mat!
De sista timmarna på Grötö bjöd på härligt solsken.
Jag hoppas komma med nästa år också!
Tack alla för en mycket trevlig helg!

Javisstja: jag deltog även i en workshop med krokning.
Och lite garn köpte jag också.
En del ska bli presenter så därför visar jag inget av det.

1 kommentar:

Charlotte kaae sa...

Tak for denne gang, det var godt at se dig igen :-)