måndag, augusti 31, 2015

Detta har hänt i augusti!

När vi ändå tittade på Götheborg så prövade
Walle och Ella på lite från Science Safari.


Götheborg


Kusinträffen i lördags med killespel.
Marcus fick använda Blarrhatten!

Jag har stickat på balkongen under tiden jag tittat på fotboll på Ipaden.

En tur till Helsingör med lunch på Axeltorv.

Jag har lagt in gurkor och även gjort rårörd lingonsylt.

Jag fick en fin present av en stickkompis.

Den tredje garnspanresan stickade jag på min spedeväska.

Ella och jag spelar Skipbo och en massa andra spel medan Kajsa
uträttar ärenden i stan.

Den största tomatskörden, men vi har skördat minst
lika mycket till. Och mer blir det..

Rolf plockade en hel del kantareller när vi var på torpet.

Britta och Tage bjöd på födelsedagsmiddag på värdshuset i Skeen.

VM-stickning på balkongen.

Skaldjurskvällsmat.

Grytlappar till Anna.
och
Diddi , en av Babblarna, till Stella.



Inga kommentarer: