lördag, september 19, 2015

Stockholm, Finnkampen och stickning

På väg till Stockholm och STICKAs styrelsemöte.

Veckan därpå reste Rolf och jag till Stockholm, men inte förrän kl. 08.30

Äntligen hittade jag Gudrun Sjödén affär i Gamla Stan.
Köpte den här härliga parkasen.

Vi har ätit både lunch och middag, samt intagit en och annan öl/ resp. glas vin,
på Hirschenkeller vid Fridhemsplan. Precis bredvid hotellet.

Målet med den här resan var Finnkampen!
Alltid lika skoj!

Anna var på kurs i Stockholm, så vi passade på att äta middag tillsammans.

Det är inte ofta Rolf och jag syns på samma bild, men
jag lyckades ta denna under Finnkampens andra dag.

Härliga Hortensior på Sergels torg.
Pryder nu bloggen ett tag.

"Den store strikkedyst" säsong 2 har startat.
Jag njuter på balkongen med 2 IT- stickningar:
Muffinsmössa och Katthalsduk.


Inga kommentarer: