lördag, mars 02, 2019

Och nu är vi redan i mars!

Som vanligt har jag varit på sy och hantverksfestivalen i Älvsjö, och
även hjälpt till vid workshop på fredagen och lördagen, samt varit på STICKAs årsmöte. Bilden ovan visar min resestickning och de tre nedanför lite av den goda maten jag åt på hotellet ( Royal Star).




Årets första promenad till Svarta havet.

Sektion 1 av Westknits sjal Speckle&Pop var mitt UFO för februari och
det  lyckades jag få färdigt. Kul att sticka, men nu får sektion 2 vänta ett tag.

Jag har hejat på HK Varberg som mötte OVHelsingborg. Tyvärr blev det förlust (26-27) efter en spännande och jämn match.

Det blev lite inköpt och några presenter fick jag också.

Idag hann jag med att titta på innebandy när Ella spelade,
innan jag virkade färdigt kanten på grytlapparna under damernas 3mil.





Inga kommentarer: