söndag, september 24, 2006

Sen sist


Så har jag stickat Christinas halsduk färdig. Den är i jättemjukt fransgarn, som jag köpte i Auckland,Nya Zeeland.

Yarn from NewZealand knitted as a scarf.






Detta blir den andra grytlappen i EM-kalen. Det gula garnet räckte inte riktigt. Men det blir ju bra så här också! Nu ska jag
bara virka ihop delarna.

A potholder in Swedish colours.Only needs to be joined together.



Rasmus har beställt en kofta i blått med rött och gult. Hoppas att han blir nöjd med det här.

This shall be a cardigan for Rasmus, one of my grandsons. He ordered blue,red and yellow. I hope he likes this.




Till sist:Jag har börjat sticka på en julklapp till Anna, äldsta dottern. Den stickas i dubbel Alpacka. Mönstret finns hos
Garnstudio (Drops 94:4)
This shall be a Cardigan for my eldest daughter.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser ut som att min tröja blir fin! Och garnet till Rasmus kofta verkar också bra. Har du funderat på hur det ska se ut?